Toch niet tevreden?

Geen zorgen – we lossen het op!

We hopen natuurlijk dat je helemaal happy bent met je bestelling. Maar zit er iets niet goed? Of is een artikel beschadigd geleverd? Dan staan we voor je klaar.

We geloven in snelle, eerlijke en klantgerichte service – en denken altijd met je mee voor een passende oplossing.

Klachten FAQ's

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Laat het ons zo snel mogelijk weten! Mail naar info@lotsofgoodies.nl met je ordernummer, een duidelijke omschrijving van het probleem en duidelijke foto’s als bewijs. Zo kunnen wij het goed beoordelen en snel handelen.

Wij behandelen klachten binnen 5 werkdagen. We sturen geen automatische ontvangstbevestiging, maar je hoort gegarandeerd snel van ons.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

Laat het ons zo snel mogelijk weten: binnen 24 uur na ontvangst van je bestelling.

Mail naar info@lotsofgoodies.nl met je ordernummer, een duidelijke omschrijving van het probleem en duidelijke foto’s als bewijs. Zo kunnen wij het goed beoordelen en snel handelen.

Wat valt er niet onder garantie?

Let op: dit valt niet onder garantie (zoals bij veel webshops):

  • Bedrukking of beplakking (zoals teksten of folieprints)
  • Pailletten, kralen, studs, strass of kant
  • Was- of strijkfouten (raadpleeg altijd het waslabel!)
  • Sluitingen zoals knopen, ritsen en gespen
  • Losse draadjes, pillen (pluisvorming) of haakjes bij wol
  • Panty’s, onderkleding en gedragen items
  • One size artikelen met kleine maatverschillen